آیتم های مهم حفظ رابطه عاشقانه

آیتم های ساده برای بررسی کیفیت روابط عاشقانه

وارد رابطه ی عاطفی شدن اصلا کاری نداره، خیلی راحته. یکی از آیتم هایی که مهمه اینه که چقدر شما بتونید این رابطه رو حفظش کنید. واین که این رابطه چقدر عمیق و پویا و پرانژی و باانگیزه و هدفمند باشه .

خب برای اینکه شما یک رابطه ی عاشقانه ی رو به رشد داشته باشید،باید هر روز برای حفظش تلاش کنید. دقیقا مـثل یک گیاه که نیاز به نور، آب و کود داره ،رابطه ی عاطفی شما هم نیاز به خیلی از آیتم های مهم داره. یکی از این آیتم های مهم، درک کردن متقابل هست.

همین الان یک قلم و کاغذ بردارید و تمامی مشکلاتی که در رابطه ی عاطفی و زندگی تون وجود داره رو لیست کنید و خودتان را به جای همسر یا شریک عاطفی تان قرار دهید. و از زاویه دید اون به این مشکلات نگاه کنید.

باور کنید خیلی درکش می کنید و از حالت حق به جانبی بیرون می آیید.

وقتی که شما تصمیم بگیرید که روزانه همدیگر رو درک کنید و این درک کردن متقابل باشه تمام مشکلاتی که در روابط تون، کم کم در فرایند حل مسئله قرار میگیره.

آیتم های حفظ رابطه عاشقانه بخش دوم

یکی از آیتم های خیلی مهم حفظ رابطه ی عاشقانه،اینست که شما روزانه بتونید به درون همسرتون رخنه کنید.

یعنی بدونید که چه احساساتی رو داره تجربه میکنه واینکه چی توی فکرش داره میگذره، واین میسر نیست جز اینکه شما بتونید باهاش تعامل برقرار کنید. قبل اینکه به سرکار بره با همدیگه صحبت کنید و در رابطه با برنامه ی روزانه تون با هم بحث کنید. وبعد اینکه از سرکار برگشت هم کارهای روزانه ای که انجام دادین رو با هم به مشارکت بذارین.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید:  رابطه عاطفی مون دچار یکنواختی شده، چیکار کنم؟

بااین ترفند، به راحتی به درون دنیای طرف مقابل تون وارد بشید.به این صورت ، قطعا صمیمیت شما هم بیشتر،و غنی تر میشه.

ان شاالله که زندگی تون سرشار از صمیمیت و معنویت باشه.

 

 

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09175639935